HEADSTART FASHION, VIA TEKO Design & Business og Dansk Mode & Textil arrangerer et eksklusivt arrangement om sociale medier i modebranchen. Tre inspirerende talere giver deres bud på, hvad modebranchen kan bruge sociale medier til.
Sociale medier er ikke til at komme udenom; heller ikke i mode
branchen, som har talrige muligheder for at udnytte dem kommercielt. Men det kan være svært at overskue, hvad man helt konkret kan benytte dem til, og hvordan man kommer i gang. Derfor har VIA, HEADSTART FASHION og DM&T inviteret Stefan Lindegaard, forfatter, foredragsholder og strategisk rådgiver samt, Sedge Beswick, Global Social Media Manager hos ASOS og Uffe Buchard, livsstilsekspert, skribent og kreativ direktør i Grenaa Buchard til at give deres bud på, hvordan modebranchen bedst kan udnytte de sociale mediers muligheder.
Det er tre stærke aktører, der er gået sammen om at afholde arrangementet. Ud over at udbyde uddannelser inden for mode og livsstilstår VIA TEKO Design & Business også bag innovationscentret Creative Business Center, som arbejder målrettet med at udvikle de kreative erhverv. HEADSTART FASHIONs ambition er at gøre Region Midtjylland til Danmarks nye hotspot for mode, og Dansk Mode & Textil er branchens organisation, som dagligt støtter medlemmerne med rådgivning, men også arbejder for at udvikle branchen.
Derfor er det heller ikke nogen tilfældighed, at det er netop de tre organisationer, der afholder arrangementet.
”HSF har igennem længere tid haft fokus på digitale potentialer og udfordringer i modebranchen. Samtidig har vi et rigtig godt samarbejde med VIA TEKO Design & Business og Dansk Mode & Textil. Vi vil alle bidrage til at styrke og udvikle modebranchen, og jeg er glad for, at vi kan gøre det i fællesskab,” siger Christian Chapelle fra HEADSTART FASHION. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar